MIN FOTOBLOGG

Hej och välkomna till min nya fotoblogg.

Jag har över 10 000 bilder i min dator och jag älskar verkligen att fota!
Så... jag tänkte att jag skulle starta en fotoblogg.

Döm inte, jag är en hobbyfotograf och har aldrig påstått att jag är duktig. Men ganska duktig är jag ändå.
Jag tror att min största begåvning är att jag verkligen fotar allt. Vänner, bekanta, sommar, höst, vinter, vår, mat, dryck, träd, sjöar, hav, party, vardag. Ja ni förstår.
Av 50 bilder du tar, kanske 10 blir riktigt bra. Så ha alltid i åtanke att fota mycket.

Photoshop håller jag på och lär mig för fullt (kan grunderna) men tar gärna emot alla tips jag kan få.

Den här bilden är tagen i Söderhamn vintern 2008. Älskar den och har gjort den svartvit i PS.


Kommentarer
Postat av: stina

ja den är jättefin, verkligen!

kram

2009-09-30 @ 12:44:35
Postat av: Angelica

Det är fy och skam, Linda, att du inte har lagt upp den här bilden bland dina exempel på hemsidan! Det är ju en av dina bästa bilder.

2009-10-17 @ 21:31:08
URL: http://heartglitch.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hmm. Synd och skam heter det kanske?

2009-10-17 @ 21:31:41
URL: http://heartglitch.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag ska genast lägga upp den! Förlåt Anki.

2009-10-22 @ 13:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0